Vijay Babu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je kids bespioneren

3 plaatsers

Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty Je kids bespioneren

Bericht  Admin ma dec 10 2007, 17:17

Je kids bespioneren met de Snoopstick


Wat voert hij toch de hele tijd uit, daar op zijn kamer achter de computer? Een vraag die menig ouder zich stelt. Er is nu een apparaat die daar antwoord op kan geven: de Snoopstick.
http://rtl.nl/(channel=rtl4,progid=editienl,zone=rtlgemist.rtl.nl/editienl,vm=/actueel/editienl/home/,ord=1197295256641)/system/video/wvx/components/actueel/editienl/miMedia/2007/week49/vr_snoopstick.avi_plain.xml/796.wvx

Ongemerkt
Op afstand kan een ouder ongemerkt controleren wat een kind achter de computer doet.
Volgens kenners is de Snoopstick pedagogisch gezien volstrekt onverantwoord.


SSInoculator.exe:
When you register the SnoopStick Inoculator, your computer will then be
"SnoopStick proof" and no one will be able to install SnoopStick without your
knowledge. We have made this available because of the large number of emails we
have received from Internet users concerned about someone invading their
privacy
. We are extremely concerned about the illegal or inappropriate
SnoopStick usage, and this service is being offered to provide protection from
stalkers, harassers, and others with improper motives.

Please note that there is a $12.95 fee to register the SnoopStick Inoculator.
This may seem like we are creating the problem and profiting by charging a fee
to "innocent" users, however providing this service is not as simple as it sounds.

For one reason, if we made this a free service, we would have no control over
who uses it. Also, any mechanism we provide to prevent SnoopStick installation
would be all over the Internet in a matter of days and would make SnoopStick
useless as a product. By requiring a fee paid by credit card, we can at least
ensure that the user is probably not a minor child trying to keep his or her
parents from spying on them
.

The second reason is that just as SnoopStick can be used improperly and/or
illegally, so could the SnoopStick Inoculator. Use of this service will
undoubtedly result in a significant increase in technical support issues and
issues where a computer was inoculated without authorization or from people
trying to override the inoculation settings. If you install the SnoopStick
Inoculator on your computer, and someone calls us trying to get us to override
the inoculation, we will refuse, even if they have legitimately purchased a
SnoopStick. We will also notify you by telephone or email of the override attempt.

You should also note that by registering the SnoopStick Inoculator we will have
a record your purchase. If you use it on a business computer you do not own or
without authorization, we may be required to provide your name as the
installing person upon receiving adequate proof that the SnoopStick Inoculator
was installed without authorization.

Admin
Admin

Aantal berichten : 138
Registration date : 01-10-07

https://vijaybabu.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty Hanita

Bericht  iemand wo dec 12 2007, 11:47

Op http://vijaybabu82.wordpress.com/2007/12/10/kids-bespioneren reageerde Hanita:

Hi, Ik ben een van de eerste gebruiker van de snoopstick in Nederlander en erger mij aan de wijze zoals het product wordt benadert, je kan het juist goed gebruiken om je kinderen te helpen op internet, je ziet alles en kan het dus bespreekbaar maken.
Bovendien heeft het ons heel erg geholpen m de tijden van onze kinderen op internet te begeleiden. Onze zoon mag alleen op internet op tijden die wij van te voren hebben afgesproken. Dit voorkomt een hoop smoesjes al: ik ben nu hier mee bezig en kan er even niet uit…. Voor iedere ouder herkenbaar als je kinderen hebt di online spelen. En is hij een keer eerder uit van school dan belt hij, en dan kan ik vanaf mijn werk hem extra internet tijd geven (super gemakkelijk).
Voor en enkeling die het negatief benadert kan ik alleen zeggen dat hij het niet heeft begrepen.

"..erger mij aan de wijze zoals het product wordt benadert.."
Op Vijay's Log of in het algemeen?
"..je ziet alles en kan het dus bespreekbaar maken.."
Aan de ene kant, met uw goede bedoelingen om je zoon te beschermen tegen, maakt niet uit wat, is het natuurlijk fijn dat uw zoon u als beschermengel heeft. Aan de andere kant, u zoon's privacy ? Stel; u zelf bent op de msn, met een ander persoon, dan waar u mee getrouwd bent/samen woond, u en die ander zijn op dat moment in een melige bui, schrijven over en weer (seriouse) grapjes. Dan op een gegeven moment kijkt uw partner mee, een misverstand kan nare gevolgen hebben. Dit is maar een voorbeeld hoor. Maar stel, u weet dat bekeken wordt, zou u zich dan net zo gemakkelijk voelen en zou u dan exstra gaan opletten wat u schrijft?
"..Voor en enkeling die het negatief benadert kan ik alleen zeggen dat hij het niet heeft begrepen..."
Dan zal ik waarschijnlijk z'n enkeling zijn, maar of ik het niet begrepen heb dat is natuurlijk weer de vraag.
Ik zie zaken in het hier en nu, kijk ook in het verleden en in de toekomst, weet dat er mogelijkheden zijn. Dat het verleden zich kan herhalen, ... dat bijvoorbeeld Albert Einstein goede bedoelingen had met atoom splitsing, om voor vele energie te verkrijgen echter het begin om een A-bom te maken was ook geboren, met de gevolgen van dien. Dit is even een heftig voorbeeld. Maar snapt u dat men in heel veel gevallen te ver kan gaan?
Neem nog een ander heftig voorbeeld; de super chip. Ieder die dat wil kan een chip dragen, zodat z'n persoon makkelijk is terug te vinden bij verdwijning. Nu kunnen dubieuze figuren hier weer misbruik van maken.

Was iedereen maar zo eerlijk als u en ik, dan was het in de wereld een stuk prettiger.

iemand

Aantal berichten : 101
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty Re: Je kids bespioneren

Bericht  SnEpKuH zo dec 16 2007, 00:37

Moet het toch niet zien op de pc van mijn kind dat er een zoals jij met me kind
op jou manier aan het msnen is...daarbij accepteer ik het zowiezo niet dat er
mensen boven de 20 hun eigen zouden aanmelden.
En het verschil tussen de privasy tussen mijn kind en mij is een verdomd groot
verschil...en ja als je getrouwd ben en je doet van die dingen is het terecht van de partner om je te controleren,want dan is het wel mooi dag met het handje....
je snapt wat ik bedoel he.

SnEpKuH

Aantal berichten : 4
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty spiegel, spiegel aan de wand

Bericht  Admin zo dec 16 2007, 01:47

Moet het toch niet zien op de pc van mijn kind dat er een zoals jij met me kind
op jou manier aan het msnen is...

Mijn beste, als je heel goed kijkt, zit er een verschil tussen zelfs 2 punaises

Je kids bespioneren 139314-punaises

Admin
Admin

Aantal berichten : 138
Registration date : 01-10-07

https://vijaybabu.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty 't verschil tussen twee punaises

Bericht  iemand zo dec 16 2007, 03:14

Je kids bespioneren Punaises jocolor

iemand

Aantal berichten : 101
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty Re: Je kids bespioneren

Bericht  SnEpKuH- zo dec 16 2007, 21:36

ja wat is dat nu weer voor een voorbeeld???
die zijn allemaal hetzelfde...alleen jij zet er gekleurde op...ik heb alleen maar witte.

SnEpKuH-
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty Als je echt goed kijkt

Bericht  iemand ma dec 17 2007, 04:27

Je kids bespioneren 139986-futurama3x


SnEpKuH- schreef:ja wat is dat nu weer voor een voorbeeld???
die zijn allemaal hetzelfde...alleen jij zet er gekleurde op...ik heb alleen maar witte.
Very Happy
Dacht ik eerst ook, toen liet Admin me uit een nieuw doosje punaises (met witte dop) zien dat ze allen unique zijn. Niets is hetzelfde en zo is de mens en zo is het met de man e/o vrouw die gevoelens heeft naar kinderen toe.

Je kids bespioneren 139988-punaise

iemand

Aantal berichten : 101
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty Re: Je kids bespioneren

Bericht  SnEpKuH do dec 27 2007, 01:08

Bull shit...punaise gebruik ik niet voor me genot te minderen,er wordt hier vergeleken met domme dwazen achterlijke dingen.
Zeker is ieder mens uniek,zeker kinderen nog daarom dat WIJ die beschermen tegen volk zoals jullie zolang ze geen 18 zijn en een eigen zeggen hebben,tot die tijd hebben jullie van alle unieke fotos toestemming te vragen aan hun ouders verzorgers,die wel op een normale manier van hun kinderen houden,ZONDER sexueel antrekkingen te krijgen.
en zolang het recht zegeviert hebben jullie je daar gewoon aan te houden.
EN ff nog tot de orde.....kweet niet meer waar ik het gelezen heb maar willen jullie
zo vriendelijk zijn om NOOIT meer homo's,lesbiennes en dergelijke met jullie te vergelijken.want ik denk niet dat die mensen dat zullen accepteren.

SnEpKuH

Aantal berichten : 4
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty op een normale manier van kinderen houden...

Bericht  iemand do dec 27 2007, 03:52

Very Happy

SnEpKuH schreef:Zeker is ieder mens uniek, zeker kinderen nog daarom dat WIJ die beschermen tegen volk zoals jullie zolang ze geen 18 zijn en een eigen zeggen hebben,...

Je kids bespioneren 145752-GeilZeg


SnEpKuH schreef:op een normale manier van hun kinderen houden, ZONDER sexueel antrekkingen te krijgen.



SnEpKuH schreef:EN ff nog tot de orde.....kweet niet meer waar ik het gelezen heb maar willen jullie
zo vriendelijk zijn om NOOIT meer homo's, lesbiennes en dergelijke met jullie te vergelijken. want ik denk niet dat die mensen dat zullen accepteren.

clown Ik als kunstenaar kan met helemaal niemand vergeleken worden. alien


p.s. Als je iemand wil onderdrukken, begin dan maar met jouw zelf. - En spiegel jou gedachte 's eens niet op andere, je hebt het in mijn geval totaal mis. - Daarbij als je echt kinderen wil redden, rij je geen auto, heb je spaarlampen, koop je alleen 'fair trade' spullen en heb je jou geld op de asn bank

iemand

Aantal berichten : 101
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kids bespioneren Empty Re: Je kids bespioneren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum